Today

Hello precious people!
Nu är jag hemma och har inget bättre för mig än att skriva ett litet obetydelsefullt inlägg (eller borde jag kalla det betydelselöst?? Aja, samma betydelse. Betydelse.. Haha driver, okej, ingen fattar aja)

Kom hem för inte så länge sen. Jag och mamma åt och gjorde några ärenden i Kista sen åkte jag hem till Johan och vi åt pankakor och jordgubbar! Påväg hem efteråt väntade jag på Akalla tåget i T-Centralen och hade tråkigt så jag smsade Linus och fråga vad han gjorde och han svara att han väntade på Akalla i TC! Awesome!!! Så jag kollade vid alla bänkarna och hittade honom, han blev förvånad hihi. Och vi åkte hem tillsammans. Eller han till sig i Hallonbergen och jag till mig i Husby :P

Nu chattar jag med Lixa om typ inget. Är inte trött än och det finns inget på tv så undrar hur jag kommer överleva den här natten! Är glad ändå :D




Haha funny picture :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

hahah såklart jag kan! ;D Braaaa att du kommenterar, hahah!<3<3



http://www.vureel.com/video/15940/Remember-Me-2010-BDRip-XviD-NOiR

2010-06-25 @ 10:15:33
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0