Snackar med Saris

Sitter och pratar ut med Sara på fb haha! När man inte har nåt bättre för sig mitt i natten. Ska göra en macka nu ^^

Hon är i Turkiet nu (och resten av sommarn typ.. :() men vi försöker hålla kontakten uppe! Det är skit trevligt iaf, båda har samma problem mer eller mindre men vi snackar med varann som att båda måste skärpa sig och ta ur tummen ur röven eller nåt :P

Sen förra inlägget har jag och mamma åkt till Kista och jag gick till tandläkaren för undersökning bara och jag har tydligen JÄTTE fina tänder :D så har jag lämnat in mitt CV till Sandy's och Levinsky's och hoppas på att få ett jobb på nån av de efter sommaren, det såg tydligen ganska ljust ut för mig fick jag höra idag av en av ställerna haha. Så det är bra iaf! Sen åkte jag till Johan och direkt när jag kom följde jag med han för att klippa sig. Han ser ut som en soldat eller nåt :P
Det gick ganska fort och efter det bjöd han mig på sushi i Skärholmen. När vi var klara där var vi i Bredäng hela kvällen.



Gammal bild från förra april. :P

Nu ska jag göra macka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0