Remember Me

Nu har sitter jag och äter en nektarin och har precis kollat klart på filmen Remember Me på datan som Isabelle snällt skickade till mig! Den var bra, men nu känner jag mig lite nere... :P
Ni som sett den förstår ju varför.

Hade en mysig dag idag. Som bestämt grillade jag, mamma och Johan och det gjorde vi i Husbygård. Det gick skitsegt med grillen först men tillslut gick det! Sen skyndade vi oss hem för att se matchen Spanien-Chile och YEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!! Spanien vann! Suckers! :D

Efter det har vi bara chillat och vid 23.00 åkte Johan. Mamma åkte för att hämta och lämna hennes kompis så jag var hemma själv med Ian men han har sovit hela tiden så då har jag passat på att kolla på filmen och ätit jordgubbar med glass! Mums filibabba!



Jag vet att jag är trött, men jag känner det inte (typiskt när det blir kväll för jag har vart trött hela dan!) men borde gå och lägga mig nu för jag ska till pappa imorgon och vill helst inte vakna alldeles för sent.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: isabelle

hihihi visst var kvaliteten bra?? :D

jag kände mig också nere efter att ha sett den! :P tycker att det var synd hur den slutade.. han som var en sån snäll kille!! :'/<3

2010-06-27 @ 21:39:27
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0