Rålis idag och igår

Nu är det lugnt igen!
Hemma nu och har inget att göra förrän 23.00 då SATC börjar ;)

Igår mötte jag Keisha och hennes vänner i Rålis och var där ett tag och när vi var klara där följde Keisha med mig hem och vid halv 12 på natten gick vi ner till McDonald's vid mig och åt och prata i nästan en timme och sen sov hon över.
På morgonen idag fick vi gäster och vid 3 mötte jag Patricia i Husby och åkte till Rålis igen och vänta tills att Tiffany kom. Då gick vi till stranden och jag tog årets första dopp idag! (Jag vet, väldigt sent). Några 8or (blivande 9or) från min skola var där också så jag pratade lite med de. Så såg jag andra folk jag kände också! Så idag var en trevlig dag och nu har jag inget mer planerat.


Gammal bild på Tiffany och Patricia men orkar inte leta efter en annan hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0