Nu är det sommarlov :D

Japp! ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
Hade en jätte fin avslutning och jag är nöjd. Efter den gick jag, syster, mamma, mormor, mormors syster, Nicole och Johan till Mongolia resturangen i Hötoget och åt. Det var gott! Men bättre mat på kvällen ;)
Efter vi ätit åkte alla utom jag, Nicole och Johan och vi var först i stan sedan behövde Nikkipikki hem och jag och Johan åkte hem till honom, har vart där tills jag kom hem nån timme sen.

Har kollat igenom alla balbilder vi fick med oss på en disk från avslutnigen idag och lägger väl upp de när jag har tid ;) Har ju hela lovet på mig!

Inga fina bilder från idag har lagts upp på mig så jag gör väl det när de kommer upp haha.

Ni får en låt istället ;) Sommrig och fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0