Min sommarrrr

Hej hej!
Igår var jag hemma hela dagen för att vara barnvakt åt Ian och jag trodde att jag skulle vara hemma själv från 10 till 16 så jag tvinga Johan att komma hit tidigt men egentligen var det helt onödigt haha.
Det var iallafall en lugn dag igår, inget speciellt hände. 
Om ca 30 minuter kommer det gäster hit. Det ska nog bli trevligt!

Känner (liksom många andra) att sommarlovet går väldigt segt och att det inte känns som ett sommarlov. Jag tror att det mest beror på vädret och att men inte kommit in i det så mycket. Om en vecka kommer det nog kännas som det! Men vädret gillas INTE och nu har det öst ner regn i 20 minuter nu och det känns som att det snart blir översvämmning!
Vill träffa massa folk så jag får väl ta att lyfta på röven nångång och bestämma saker, vet bara inte vad man kan göra med dåligt väder och inga pengar haha! Men jag är klyftig (kan man säga så??) och kommer nog på nåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0