Midsommar!

Hej! Är huuur trött som helst men vill inte vända på dygnet mer så jag gick upp 12 (tidigt för mig haha). Har kollat på Lotta på bråkmakagatan, Desperate och Ellen Degeneres Show. Den e fortfarande på och reklamen tog slut.

Idag är det ju Midsommar afton men jag har inget speciellt bestämt. Jag, mamma och Johan ska väl grilla eller nåt. Min familj är inte så mycket för midsommar firande egentligen. Vi har gjort det ett antal gånger på landet och bjudit folk och vart väldigt många men traditionen har väl dött ut hehe. Fattar ändå inte grejen med att FIRA midsommar. Det är en tragisk dag. Efter den är så är det ju mindre soldagar och det gillar man ju inte. Det är ju bara juni!!

Idag är ju också ett år sedan Michael Jackson dog. R.I.P.

Nu ska jag få i mig nåt att äta, hej då!


Kräftskiva nån gång på landet, gillar det mycket bättre hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0