Lista

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? - Läppen. Tungan är så vanlig och jag tror inte att läppen gör lika ont :P
2. Vara seriös eller oseriös? - Helst oseriös. Om man då måste välja haha
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Grön. Vill man ha röd kan man lika gärna trycka i sig en förpackning grädde ;)
4. Brinna upp eller drunkna? - Åh.. Ångestframkallande! Men drunkna då..
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Helst vänner. De har bättre humör och inte lika tjatiga ;)

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? - Yes
2. Har du skolkat?  - Eh... Jaa?

3. Varmt eller kallt? -  Av vad? Av temperatur i luften så varmt, i dricka kallt ;) 
4. Soligt eller regn? - Soligt!
5. Fanta eller cola? - Cola låter så över drivet vanligt. Fanta också för den delen. Fanta Exotic isf! :D
6. Är du nyttig av dig? - HAHA! Nej.


OM MIG
1. Vad heter du? - Maxine
2. Syskon? - 6 syskon. 5 bröder och 1 syster
3. Vart bor du? - I Stockholm
4. Hur många barn vill du ha? - Helst två. En tjej, en kille
5. Vill du gifta dig? - Vet inte.
6. Favoritstånd? - Eh.. va?
7. Humör just nu? - En aning trött men ändå glad
8. Sugen på just nu? - Nåt kallt att dricka!

 

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Aaa
2. Sjungit? - Hahaha hela dan, varje da
3. Blivit kramad? - Japp
4. Känt dig fånig? - Förmodligen :P
5. Saknat någon? - Nääe. Eller jo, alla de man älskar men inte träffat på länge
6. Dansat galet? - Nää :P
7. Klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - Nope
9. Pluggat? - HAHAHA, end of school ju!

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Jag är för cool för sånt
2. Har du en hund? - Nää, men en katt på landet :)
3. sover du helst ensam eller med någon? - Beror på vem, med vissa får man inget täcke och då kan man lika gärna sova själv. Eller nej.. Men täcket såklart ;)
4. Tror du på spöken? - På nåt sätt, ja
5. Är du mörkrädd? - Nej
6. Är du morgonpigg? - GUD NEJ
7. Vad vill du ha just nu? - Som alltid- PENGAR! Hahah


KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Nää
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Korta är oseriösta för det mesta (eller?) och man vill väl ändå känna sig älskad och att man är med nån på rikigt, inte bara för att (känner att mina svar är okonkreta och onödigt långa :P ska jag sluta?)
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Jag har ju ett?
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Haha nä, jag är inte sån som blir det ;)
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Icke
7. Har du varit på en blind-date? - Nope
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Jaa
9. Saknar du någon av dina ex? - Nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Nej
11. Brukar du tänka på dina ex? - Hmm.. Hur ska man svara på det? Nej, inte på ett kärleks-sätt
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? -Inte vad jag kan komma på.

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - Hahah ett par stycken :)
14. Är du ofta med dina vänner? - Typ varje dag! :)
15. Vad brukar ni hitta på? - Inte så mycket speciella saker. Gå på stan, ÄTA, snacka, snacka, snacka...
16. Bästa minnet med nån vän? - Finns för många bästa
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? - Nicole, Keisha, Kidah, Alexandra :)
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Det är väl klart!
19. Vem vet mest om dig? - Nicole förmodligen. Är med henne mest
VEM I DIN  KLASS

20. Är snyggast? - Inte ens nån idé att tänka på nån kille men jag tycker Nicole, Sara och Ida är väldigt snygga ;)
21. Har bäst sångröst? - Vet inte, har inte hört så många sjunga
22. Har bäst humor? - Nicole! (Hon har samma som mig typ :D)
23. Skulle du vilja hångla med? - Ingen
24. Är högljudast? - IDA
25. Skolkar mest? - Nicole? :P Men nu för tiden är det väl Ida haha
26. Är mest pluggis? - Typ Liuba och Marina

ÖVRIGT
27. Hånglat i mer än tre minuter? - Jaa
28. Sovit i en annans säng? - Men. Ja..
29. Hånglat i regn? - Kanske? Vet inte haha
30. Sovit naken? - Inte vad jag kan minnas :P
31. Hoppat i en bil med folk du just träffat? - Nej
32. Blivit tagen av polisen? - Igen, jag är för cool för att bli inblandad med polisen!
33. Smugit ut ur ditt hus? - Ja, men sen har jag strax därpå kommit tillbaka :)
34. Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Nej. Jag har inte känslor, de är för töntar! (driiiver!)
35. Struntat i skolan för att göra något roligare? - Hahaha det är väl klart :D
36. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - Ja

OM DIG
37. Hur gammal är du? - 15
38. Hur lång är du? - 1.63 typ
39. Vart bor du? - Stockholm
40. Är du nöjd med ditt rum? - Ja mer eller mindre :)
41. Villken är din riktiga hårfärg? - Mörkbrunt
42. Vad väger du? - Sist var det 49, men jag går upp och ner hela tiden
43. Har du någon sjukdom? - Nej
44. Är dina föräldrar skilda? - Ja
45. Gillar du skolan? - Nej, inte direkt
46. Hur svarar du i telefonen? - Jaaaaa...?

VAD
55. Åt du senast? - Smakprov av kokostopps smeten
56. Drack du senast? - Vatten
57. Har du på fötterna? - Strumpor
58. Lyssnar du på just nu? - Tangenterna som låter när jag skriver
59. Gillar du mest hos dig själv? - Min öppenhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0