KOKOSTOPPAR

Aj, aj. Illa med uppdateringen här! En vecka, skäms!
Har inte orkat helt enkelt. Har mest bara haft bal, umgåtts med folk, vart ute i solen, ätit en MASSA glass osv. En trevlig vecka, speciellt nu när vi knappt har skola. Inga lektioner iallafall!

Just nu är jag, mamma och lillebror i köket. Lillebror sitter i babysittern medans jag och mamma gör kokostoppar :D

Imorgon åker jag och Alexandra till hennes landställe och är där över helgen och ska mysa, vara i solen (om vi har turen av vädret med oss), fiska, fixa hennes cykel. Ska bli SÅÅÅ kul! :D

Nu ska jag fortsätta här i köket.

Eller oj, mamma blev visst klar utan mig :P

RECEPTET TILL KOKOSTOPPARNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0