Godmorgon!

Nu sitter jag i Smuks tjocktröja och mjukisar för att det är så kallt i den här lägenheten! Ska snart möta Ida och fika eller nåt i stan, måste bara fixa mig och så, så åker jag in till stan. Om det inte är för mycket traffik pga bröllopet.

Jag har verkligen inte hört en enda person som är intresserad av bröllopet, som bara tycker att det förstör och att det bara är fel att de gifter sig med VÅRA skattepengar. Jag håller faktiskt med men bryr mig inte så mycket. Fast 800 miljoner kronor på ett bröllop... Skärpning. Inte på SKATTEPENGAR, det är bara själviskt, monarkin här har ju ingen makt, de lever ju bara på svenska befolkningen här och vad får de då att tro att de ska ha ett enormt bröllop? Jaha? Tror de att man ska gilla då att de gifter sig? Visst om de hade en aning makt i det här landet, då förstår jag att bröllopet kan vara viktigt, men seriously, lets be realistic...

Nu blev jag lite carried away haha.

Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden
Sommar med Ida förra året :) Miss it!


Kommentarer
Postat av: Ida

hahah oooh villka bilder hahahahhaha!

2010-06-19 @ 13:35:37
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0