Blaaa

Uppe mitt i natten och nattuggla som jag är så kommer jag inte kunna somna men jag vet inte vad annars jag ska göra. Finns inte så mycket att göra på natten när man är själv. Mamma gick nyss och la sig och nu pratar jag med Linus. Fast han kommer väl förmodligen somna snart ändå haha.

Om nån undra så duschade jag efter att Johan kom haha. Jag bytte sängkläder istället och sen satte mig på balkongen i det fina varma vädret. Man får ju inte så mycket av det sådär i juni. Synd.. Men njuta av de små studerna får man göra!

Imorgon (/idag) kommer min syster och hennes mamma över hit för att äta. Det ska nog bli jätte trevligt! Annars har jag inga planer för imorgon. OM nån undra alltså.. Hehe..

Inte mycket mer att skriva vad jag kan komma på så puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0