Avslutning imorgon

Kom hem från Lixas landställe sen igår och har inte kommit hem förrän typ nu och har vart på min killes kompis student. Det var trevligt, var mest där för att inte Johan skulle ha tråkigt. Tror inte att han hade det, så mission complete. Eller nåt... Haah.

Imorgon är det skolavslutning och min sista dag på ESN! 10 år... Inte lite om jag får säga det själv.
Det ska bli såååå skönt att sluta och jag vill bara fortsätta med mitt liv men jag kommer ju såklart sakna folk. Fler än jag trodde till och med. Jag är inte så säker på att jag kommer hålla kontakt med särskilt många från skolan men man kan ju alltid försöka :) Har haft många roliga dagar med folken!










NU SKA JAG LÄSA VECKOREVYN SOM KOM PÅ POSTEN IDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0