210610

Hej hej!
Har latat mig hela dan. Mamma gick hemifrån kl 8 på morgonen så då tog jag hand om lillebror men han sov så då somnade jag om och vakna runt 10 för att han var hungrig och då var han uppe ett tag innan han somna igen (fast jag somnade före honom haha!), somnade ganska sent imorse. Sov vidare till 14.00 efter att mamma kommit sen latade jag mig framför tv:n och gick sedan till Ica och köpte saker. Nu har jag nyss duschat och min mage har kurrat en tag nu, ska snart få äta! :D

Johan är påväg också (sent som vanligt typ) och vi ska kolla på Stockholmsnatt!!!! :D Har väntat i typ 1 ½ år på att se den igen!! Wooh, tagg på g. Eller nåt... Okej ni kanske inte bryr er så jag avslutar nu haha.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ida

BYE MU LOVELY MAXINE, GONNA MISS U! <3

2010-06-22 @ 07:11:24
URL: http://finest.se/ii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0