Min dag + några bilder

OUF vilken varm dag idag!! :D
Fan vad glad man blir. Och imorn ska det bli ännu varmare!
Jag gick upp vid 12 om jag minns rätt och var trött som fan. Vet inte varför.. Mötte Sofia i stan 14.15 typ och vi gick runt på stan och catched up lite sen behövde hon åka hem för att fira hennes pappa så då åkte jag hem till Johan och vi var ute och solade och myste. Eller heter det mös? Haha

Kom hem någorlunda tidigt, tidigare än de senaste dagarna och så har jag kollat lite på fotbollsmatchen Uruguay-Ghana. Kefft. Fotboll är den typ mest segaste sporten fan.

Äter ballerina kladdkaka också, men ett glas mjölk vid sidan om, mums! Och chattar med Victor ;)


Yummy!


Några bilder från min nya kamera också!!







Det var igår. Sen tog jag en oförberedd blid på Johan idag. Han vet nog inte att jag tagit den hahah:

Haha hans huvud och ber ser gigantiska ut ^^

Nu blir min blogg säkert mindre tråkig nu när jag har en kamera att ta bilder med! :D Eller vad tror ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0