Uppehållet är över!

Heeej!
Länge sen jag skrev. Sorry för det. Har inte haft nån lust att skriva den här veckan men nu är jag back on track och mamma och Ian har kommit hem från Spainen.
Jag har haft både bra och dåliga dagar den här veckan, mest bra. Har sovit hos min syster och de sista dagarna hos Tiffany. Har träffat folk och bara chillat också.
Lite variation.

Just nu har jag nyss laddat upp bilder på Facebook från igår i Rålis/Smedis.

Såhär ser jag ut just nu med en ny blus jag fått av mamma från Spanien! :D
(Det är också min nya profilbild på fb ;))



Äter också en sån här god sötsak som mamma köpte med sig:


Den ser AS äcklig ut. Men den är god :) Det tycker nog de flesta som älskar socker ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0