TV

Här är jag, hemma igen efter en hel dag i Bredäng. Har inte gjort nåt speciellt alls. Vart ute lite i det fina vädret men förutom det har jag bara legat i Johans säng och kollat på tv. MTV för att vara specifik. Det är så skönt att bara vara hemma (inte hos mig den här gången dårå..) och inte snacka med nån (gjorde typ inte det haha) och bara kolla på tv och fördjupa sig in i det. Nu var det ca 1 år sen som mina kanaler på min tv försvann så jag har inte kunnat kolla på tv så mycket. Tv:n i vardagsrummet hos mig har inte mer än ÅTTA (!) kanaler förutom de som e gratis (1an, 2an och 4an). Det suger för det finns inte alltid nåt att se och jag saknar verkligen MTV men mamma vägrar ordna tillbaka den. Borde jag önska mig fler tv-kanaler i födelsedagspresent???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0