Smidig dag

Vilken skön dag det har varit :)
Allt har ändå gått ganska smidigt. Jag mötte upp Magda och vi åkte tillsammans till Kristineberg för att därifrån gå till Fredhäll. Sedan kom Marcus och Smuk och jag övertalade Marcus att köpa pizza på vägen. Mums!
Sist kom Sappagay och alla utom han badade två gånger :)
Vattnet var faktiskt inte så kallt. Bara när man precis hoppat i, och det är det ju alltid. Vid halv 7 eller så mötte Johan upp mig och vi åkte till honom sen gick vi och åt och till sist var vi hos honom.
Nu är jag hemma och vaktar Ian. Mamma är och vattnar blommor och matar hennes kompis fiskar så jag passar honom. Han sover men har vaknat och blivit jätte ledsen av nån anleding, vet inte varför men nu är allt bra igen ^^
Om nån undra alltså. Hahah

Har ätit 18 körsbär och är trött på de så jag ska gå över till nektarin och jordgubbar!! :D
Yummy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0