"Sjuklingar" inne istället för i värmen och solen

 För det första- YESSSSS! SPANIEN ÄGER, ONCE AGAIN! DE NÖJDER SIG INTE BARA MED EM, UTAN OCKSÅ VM! WOOOH!

Med det sagt så kom jag på nu att jag inte upptadaterat idag. Skam...
Jag vaknade tidigt och hade grov mensvärk. Det slutade med att jag var slut på värktabletter och spydde och somnade på badrumsgolvet. Man skulle kunna tro att jag druckit för mycket alkohol eller nåt hehe. Kunde knappt prata eller lyssna på nåt för att jag hade så ont.

Sedan kom Johan med värktabletter som tydligen skulle vara extra bra. Uppskattar det :)
Känner att jag börjar låta som en typiskt flickvän som BARA umgås med sin kille som alla hatar och som ingen ens bryr sig om det förhållandet (mitt i det här fallet alltså). Så helst vill man ju sluta skriva om han helt.

Är iallafall glad över att det fina vädret har hållt sig! Sååå jäkla skönt asså. Ska tydligen regna lite imorgon (hoppas inte!) och jag ångrar att jag inte spenderat mesta tiden i solen men har man mensvärk hela dan, en pojkvän som har huvudvärk och inte mår bra och en mamma med dålig rygg så blir det att tre "sjuklingar" och Ian spenderar mesta dan hemma.

Har ändå underhållt mig med UNO och Fia med Knuff! Älskar de spelen ^^

Har nyss laddat upp bilder på Facebook från mammas kamera. Både nya och bilder från midsommar.


Ian och sockersöta Almis!


Jätte fin bild på mamma och Ian


Hans första provsmakning av vattenmelon under VM finalen :)

Johan, jag och lilla Ian i kanten. På midsommar i Husbygård





HAHAH ASSÅ JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA xD
Också från midsommar. Spanien-Chile ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0