Pengar försvinner så fort

Heeeej!
Sitter och lyssnar på Savage Garden (fortfarande!) och dricker apelsinjuice!
Namnam

Idag var jag på stan, som sagt. Och jag köpte 4 trosor (väldigt nödvändigt!) på Lindex, ett långt linne och en byxdress på GinaTricot. Där försvann halva summan av mina pengar haha. Fick de igår KVÄLL. Oh well.. ^^

Här är linnet jag köpte iallafall. Det enda jag har kort på just nu. Den var på rea för 49:-
Skärpet är från Indiska :)



Hahaha skit ful min men jag orkade inte ta en massa bilder för att den skulle bli bra :P
Linnet är lite mer orange än rosa som det kanske ser ut där :)

Efter stan åkte jag hem till Johan för han åkte ändå hem från tekniska och vi gjorde pankakor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0