Kamera!

Hemma igen!
Åkte tidigt på morgonen igår till Johan för att han hade skadat foten och så och ville ha lite sällskap för han var mer eller mindre typ handikappad och kunde inte ta sig fram nånstans utan hjälp. Sen höll de på och borra utanför mitt fönster och jag kunde inte sova bra på hela natten, sen inte somna om så då kunde jag lika gärna åka dit.

På kvällen fyllde Denniz år och skulle grilla och det kom massa folk. Innan det var slut för mig badade jag, Sara och Marcus. Det var skönt för vattnet var varmt men Marcus blev iputtad och hans mobil gick sönder och andra saker, det var mindre kul. Så sov jag över hos Tiffany och vid 15.00 träffa jag Kidah och vi åkte till mig :)

BTW min kamera har kommit!! :D


Så ser den ut ;)

Kommentarer
Postat av: lydia

SV: okej vad roligt! Ska du fortfarande plugga betendevetenskap? :)



Bernadotte ligger i skanstull, 15 min från farsta med tunnelbanan! Kram

2010-07-02 @ 23:05:52
URL: http://llydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0