I wanna stand with you

Skrev visst inte igår :P

Jag gick hemifrån tidigt för att möta Sara och Marcus/Ginger och vi åt sushibuffé på Bamboo City. När vi ätit gick vi runt lite och till Gamla Stan sen mötte vi Heydari i Odenplan och var där ett tag. När vi tröttnade mötte vi Johan och åkte hem till Marcus/Ginger och vissa spela Guitar Hero. När Sara och Heydari gått därifrån hjälpte jag Marcus/Ginger att packa för han åkte till skärgården idag. Nick och Adrian kom förbi en stund också! Har inte träffat Nick på över ett år så det var kul :)


Idag under dagen har jag inget planerat men jag ska möta Patricia i stan och hämta ut biljetter för att se Inception eller vad den nu hette, med Leonardo DiCaprio. Den ska tydligen vara jätte bra. Det blir hon, jag, Tiffany, Omar och säkert fler! Hittade mina glasögon idag när jag vakna också och det var tur för annars skulle jag inte kunnat se filmen haha!

Vi avslutar inlägget på en allvarlig och dramatisk lilla jag. Eller nåt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0