Great movie!

Okej allt jag säger är AWESOME!
Filmen var skitbra!
Den var lite fövirrande så man var tvungen att vara väldigt uppmärksam men den var skit cool!
Påminner lite om Shutter Island på nåt konstigt sätt och precis som med den filmen är det bäst att se filmen mer än en gång för att man ska förstå den bättre.
Det handlade om drömmar och så. Folk som gick in i andras drömmar och ännu längre in- till det undermedvetna.
REKOMENDERAS att se faktiskt.

Idag har jag bara suttit och latat mig framför datan. Lyssnat på musik och chattat, you know ;)
Har städat mitt rum och dammat hemma. Johan är påväg hit så det blir nog inte lika mycket lathet ^^

Såhär såg jag ut igår när jag skulle till bion:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0