Glad igår!

Kom hem sent igår så därför skrev jag aldrig. Men igår var den bästa på länge. Ingen speciell men allt gick smidigt. Mötte upp Marcus och hans kompis Sam och åkte till Fredhäll, inte långt efter kom Magda och Heydari. I slutet precis innan jag skulle gå kom Sara och en snubbe som heter Brandon och jag tog ett snabbt dopp innan jag gick för att åka till Johan. Hälsade snabbt på Wibron också som jag inte träffat sen skolan slutade.
När jag kom till Johan så åt vi och pratade mycket med hans pappa och vid 21.00 började Deep Blue Sea som vi kollade på. :)
Det var första dagen på länge som jag inte var arg, sorgligt men sant, och det var skönt. Det tar alldeles för mycket på energin.

Efter det åkte jag hem och la mig inte långt efter det. Idag har jag inget planerat men vill gärna vara ute i solen och det varma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0