Fredhäll idag

Så härligt med sol och värma varje dag!! Kommer inte ihåg senast jag hade en bh på mig, har bara haft bikini de senaste dagarna, SÅÅÅÅ SKÖÖNT!

Jag ska bara äta sen ska jag till Fredhäll igen och bada med några! Sen kanske jag träffar Johan :) Han ska ta bort stygnen i foten så jag vet inte hur det blir idag.

Fick btw en tröja från JENSEN på posten idag haha. Perfekt sov t-shirt! Mjuk är den också!

Det här har jag på mig idag. (Man kan se min nyya bikini från H&M som mamma nyss kom hem och hade köpt till mig, love it!) Sen tycker jag att jag ser så rolig ut på bilden, så jag lägger upp den!

Linne från H&M och shorts från Zara i Spanien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0