With or without you

Hejsan på er!
Vaknade tidigt idag (halv 11) och har bara legat i sängen med datorn och ätit frukost sen jag vaknade. Mamma var snäll nog och gjorde mig två mackor!
Sjuk har jag blivit också! Har knappt nån röst och hostar, men annars är det lunch! Känner mig inte så sjuk, så det är skönt.
Nu ska jag sätta på höööög musik på mp3n och ta tummen ur röven och städa mitt rum för en gångs skull! Har inte städat på ca en vecka och det är kläder och skolpapper över hela skiten haha!
Efter det ska jag duscha och sen ska jag, mamma och mormor (som är påväg från Enköping nu och är här om ca en timme!) till Rusta och tydligen köpa några hyllor och sen ska vi väl äta. Så borde Johan komma lite senare. Vet inte om han fortfarande sover eller inte men jag får väl ta och ta reda på det sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0