Tönt, Emo, Bitchig eller Rikemansbarn?

TÖNT

du har glasögon - yes
du har tandställning - nää
du pluggar alltid ordentligt på lektionerna - nej, dålig på att fokusera mig :P  
du är ofta lärarnas favorit - nää, men vissa gillar mig iaf :D

du gör dina läxor - för det mesta!
du har aldrig skolkat - men.. joo
du har aldrig behövt göra om ett prov - haha joråh
du känner dig ofta ensam - nää inte direkt
du brukar nästan aldrig vara ute på kvällen - sellan, är oftast inne ;)
du har blivit kallad tönt - kanske. Men inte på allvar isf haha

 


EMO
du bryr dig inte speciellt mycket om skolan - jo
du har nästan alltid svarta kläder - Njaa. Inte vad jag kan komma på
du sminkar dig med kajal/eyeliner - Ibland
du har svart hår och snedlugg - Nope
du har vans eller converse - 1 par converse, man har inte använt på ett tag
du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna - Nää bara under lektioner eller påväg nånstans ensam
du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f - eehh... nääh
du skär dig - Nej. Skulle aldrig våga ändå! 
du är aldrig ute på kvällarna. Du sitter inne och lyssnar på musik - Hahah nej
du har blivit kallad emo - Faktiskt inte 



BITCH
du skriker på folk du inte känner - Jaaa om de är otrevliga, går in i mig utan att be om ursäkt osv
du ger ofta folk "Bitchblickar" - Hahaha nää aldrig :)
du har någon gång hotat någon - Jaa
du har någon gång slagit ner någon - Jag har inte gjort första slaget iaf :P
du bråkar ofta med folk - Nej :)
du är lättirriterad - Ska jag ens svara på det? :P
du är väldigt envis - yep
du är alltid den som "vinner" i bråk - Nej. Jag gör så att det inte hinner bli till ett bråk och på så sett kan jag itne förlora :D
du är ofta i slagsmål - nej,nej ;)

du har blivit polisanmäld - Hahah neeej
du har blivit kallad bitch - Inte vad jag kan komma ihåg


RIKEMANSBARN
du shoppar varje dag - nej 
du äger saker från dyra märken, tex. dior - tror inte det haha!
du använder aldrig samma kläder 2 gånger samma månad - men jo
din garderob är alltid proppfull - Låt oss bara säga att den är inte stängd nu :P
du har mer är 15 par skor - tror det
dina föräldrar ger dig ofta pengar utan andledning - nää 
du får ditt barnbidrag - inte hela
du har eget bankomatkort - nope
i ditt rum finns både dator och tv - datan kan man ha i alla rum och tv:n har inga kanaler :P
du tackar inte ens när du får pengar längre - jodå!

du bor på tex. östermalm, djurgården etc. - Hahah nej, i skrutt Husby!
du har blivit kallad rikemansbarn - Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0