"Snygga" killarna i Twilight och Gossip Girl

Hej och kvälls på er!
Sitter framför dator och har två diskutioner på Facebook och båda handlar om Twilight-snubben Robert Pattison eller vad han nu heter. Såååå töntigt hela grejen asså! Hahaha huuuur, förklara för mig huuuuuuur någon kan tycka att han är snygg. Han ser ut som en fisk! Chuck i Gossip Girl också för den delen och ändå så dras alla mesar till de två och tycker att de är hur snygga som helst.

Ena är med Astrid som känner sig sårad över mina åsikter haha, den andra är med Magda som tycker att jag är kränkande för att jag kränker hennes framtida man (?) Hahahah. Men tur att Wibron i alla fall är på min sida och också tycker att de båda ser ut som fiskar.. Inte mänskliga människor säger jag bara. Hhahahaah


Men för övrigt har jag varit med Johan hela dagen och tagit det lugnt nu inför en ny vecka och imorgon har jag en lång skoldag så vi får se på hur bra humör jag är på imorgon efter att jag slutat haha.

 En knarkare ser han också ut som!

 Fiiiiisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0