Snodd från Astrid som snott den från Cissi :P

Vad har du på dig idag: mjukisar, linne och tjocktröja
Vad använder du just nu för skor: mina "vita" (brungråa nu haha) adidas sneakers
Favoritfärg på kläder: Vet inte, färgglada kläder :D
 

Senaste person som

Sov i din säng: Jag ;)

Du pratade med: Syster 
Du gick på bio med: Johan och hans familj ^^
Du gick på stan med: Tiffany


Senaste

Låt du hörde: Lionel Richie- All Night Long
Film du såg: Rush Hour 2
Mat du åt: Ris, fläskkotlett och herrikoverts och mini tomater!
Kram: Linus
Puss: Nicole 
Fest: Hm.. Länge sen tror jag haha
Känslan: Glad! Men uttråkad haha. Jag gör ju det här igen
Ilska: Imorse innan och i skolan haha
Resa: Spanien i November
Glädje: Nu :)
Dröm: I natt. Kommer inte ihåg den dock :P
Boken du läste: The Keeper? Förra terminen
Personen du träffade: Mammma, som är hemma nu
Personen du pratade i telefon med: Mamma 
Personen du fick sms av: Johan
Gången du var utomhus: Innan jag kom hem från skolan idag
Gången du sov: 07:00 imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Bra fråga :P
Saken du köpte: kexchoklad, inte för mina pengar men ändå... hehe


Om dig

Namn: Maxine
Ålder: 15
Smeknamn: Maxi
Syskon: Storebror, storesyster, 3 småbröder och en till bäbis påväg!
Sysselsättning: Nada. Eller jooo- äta skitsaker! :D
Bra egenskaper: Pratglad, öppen, ärlig
Dåliga egenskaper: Ofta negativ och sur
Linje/klass: 9B Engelska Skolan Norr
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 39, ibland 38 :)

Från ASTRID från CISSI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0