Quizzz

Jag har tråkigt och passar på att skriva många inlägg eftersom att jag börjar bli dålig på uppdateringen ;)
Plus att det är kul med quizes! Tog den från Janices blogg!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Nope!
2. Är du lycklig?: Jaa det kan man säga ;)
3. Är du uttråkad?: Eeehm... Joo, nää inte riktigt -.- :P
4. Är du ledsen?: No way hosey (josé, jag har tråkigt åkej!)
5. Är du italienare?: Hahah neej
6. Är du cool?: Well... Halooow, look at me ;)
7. Är du från Irland?: Nemen.. Neeej xD
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, och har aldrig vart det heller

 

 

SJU SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nää faktiskt inte
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja vem fan har inte blivit de ?
3. Har du tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Aah
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: Nää
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Japp ;) 
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Nej, mer att de slängt sig över mig på sms o data -.- (jobbigt! haha)
7. Vill du gifta dig när du blir stor?: Kanske, vet inte

 

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Iiingen
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Katt såklart!
 Älskling Curry
4. Coca-Cola eller Pepsi?: Ingen köper ju Pepsi om det inte är så att Cola inte finns fan xD
5. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Jag är flexsibel och klarar av båda ;)
6. Pengar eller lycka?: Lycka
7. Dag eller natt?: Natt
8. Msn eller mobil?: Luren fan! Kan göra allt med den! Min första kärlek!

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nää, I'm a good girl som aldrig smiter ;)
2. Brutit nåt?: Nej, tack gud
3. Gjort nåt du ångrar?: Aah
4. Hoppat Bungee Jump?: Heeeeell no (mormor vill dock xD)
5. Ljugit för någon du tycker om?: Mjaaa... :(
6. Ätit en hel tårta?: Hahaha jag tror faktiskt det xD
7. Gjort bort dig offentligt?: Haha .. Ja
8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen?: Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Jaa, det ser inte så attraherande ut med ett dött djur som levde dagen innan
10. Velat försvinna?: JAAAAAAA. Händer mest i skolan :P

 

WELL THAT WAS FUN! Ska se om jag hittar fler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0