Nicole sover över!

Hello ladies and gentleman!
Sitter i köket med Nicole medans hon läser min Vecko Revyn.
Det blev att jag och Johan aldrig mötte upp Kidah idag för hon kunde inte så istället var vi i Bredäng och så kom Nicole och vi åt pizza där och sen var vi en liten stund hos Johan. Påväg hem mötte vi upp min syster som också var i Bredäng och åkte alla hem tillsammans och nu är Nicole här och ska sova över!
Kul kul ;)

Nästan alla börjar imorgon också, känner att jag har ganska tur för en gångs skull att jag börjar på tisdag. Men ser ändå inte fram emot det direkt :P


Ska snart lägga oss. Hahah skojja bara! Men nu vet jag inte vad vi ska göra  ;)

 

Gaaaammal bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0