Nicole kom över en stund

Hej!
Nicole har varit hemma hos mig till nu. Vi åkte hem till mig nu efter skolan och åkte nyss hem. Inte för att vi har gjort nåt speciellt haha. Men garvat mycket. Som vanligt!

De senaste dagarna har jag inte skrivit eftersom att jag inte haft mycket att säga. Har inte det nu heller egentligen men tänkte att jag kan skriva NÅT åtminstone. De här dagarna har varit mer eller mindre likadana och det har inte vart nåt speciellt. Imorgon är det iallafall fredag, vilket är hur skönt som helst! Ska väl vara med Johan hela helgen. Ska se om jag kanske kan träffa Nicole också. Men har inte ens frågat henne än xD

Innan jag går och lägger mig idag så ska jag duscha och läsa ett SO häfte som jag ska ha läst till nästa tisdag, så att jag får det gjort ;)

Cratchdrawing av mig och Nicole för någon vecka sen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0