Mot Bredäng. Igen :P

Förlåt för ingen skrivning igår. Jag fick aldrig chansen att gå in på dator hehe.
Var med Johan igår, som typ varje dag haha! Behöver jag ens säga att jag var det längre. Kan säga de dagar som jag INTE varit med honom.

På kvällen igår gick vi och kollade på Paranormal Activity. Alla säger att man inte ska se den. Men... Hallå vilka fjantar. Jag tyckte hursomhelst att den var riktigt bra och spännande. Den var också annorluna och cool eftersom att hela filmen bestod av bara EN filmkamera och det spelades in i regisörens hus. Det braiga var att det såg så hemmagjort ut att den var jätte verklig!

Jag vaknade ca 13:40 så nu sitter jag och äter och när jag är klar ska jag hoppa in i duschen och sen ta mitt sega ass till Bredäng. Jag är väl klar om typ... 3 timmar haha!!
Nää skojja bara. Men vi får höras när vi hörs ;)

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0