Mitt-i-natten-bloggning

Mitt-i-natten bloggning blir det nu.
Kom hem för ett tag sen dock men har städat upp lite i rummet (plockat in alla kläder i garderoben), tagit värktablett och sitter nu med en vetekudde runt magen för att jag har mensvärk (än en gång ^^).
Men det är inte så farligt som det brukar vara.

Johan kom till mig idag och lite över 7 var vi hemma hos honom och skulle äta middag med hans syster, pappa och hans pappas tjej. Trevligaste middagen på läänge. Brukar inte skratta så mycket när jag äter middag haha. Har skrattat ganska mycket idag nu när jag tänker efter. Mätt blev jag i alla fall, och gått var det!

När vi ätit, pratat, smällt maten och skrattat klart (åt Johan) så drog han och jag hem till Sesam där jag, Johan, Sesam och Sesams tjej Alexandra var och kollade på en riktigt konstig film som hette Bug. Sjuk film! Haha.

Tillslut åkte jag hem och nu är jag här och vet inte vad jag ska göra. Är inte trött även om jag gick upp tidigt idag IGEN. Jag lägger mig sent (för att jag inte kan sova, provade i 2 timmar igår innan jag gav upp) och vaknar tidigt. För någon anledning är jag aldrig trött förutom precis när jag vaknat. Mååååste sova!

Ska vara med (gissa vem!) Johan imorgon. Och med Kidah också! Vet inte riktigt vad vi ska göra allihopa men det kommer nog bli trevligt. Fick lyckorus innan och känner att nästan allt är perfekt. NÄSTAN.

Innan jag gör nåt annat ska jag äta upp min Kex choklad som jag sparat (den var nog en anledning till lyckoruset haha).

Tills nästa gång- GODNATT!

 

Johan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0