Min dag

Shulululu!
Kom hem får några minuter sen. Har hunnit vara inne på Facebook och kolla massa bloggar MEN inte hunnit ta av mig jackan och halsduken haha!
Ska göra det efter jag skrivit klart ;)

Idag var en softa dag på skolan. Lätt, förutom att jag nästan somnade på SO:n där ett tag eftersom att Geten inte ville ge oss rast på 80 minuters lektion. Herre-guuuud.

Sen följde jag och Nicole med Victor till Stadsbiblioteket för att han skulle låna en bok och det gick bra. Några till från skolan var där. Sen drog vi till McD för att vissa skulle äta glass där. Tillslut åkte jag hem men sällskap av Nicole, Linus och Victor en bit.
Vid 18:45 ska jag vara tillbaka i Odenplan när jag och Nicole ska på Cybergymnasiumets Öppet Hus. Vet inte riktigt hur vi ska hitta dock xD Har ingen karta haha

Nu: Äta och dricka chai latte sen åker jag in igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0