En till! Borde göra en quizz-kategori :P

Namn: Maxine
Smeknamn: Maxi
Piercingar: 2 i öronen
Tatueringar: Inga
Längd: typ 163 tror jag
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunt
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Nån borde ju xD
Dricker du: Jaa. Som vatten, juice, mjölk, chailatte, saft, lääsk!
Använder du droger: Nej, nej
Röker du: Nope (good girl!)
Vilket shampoo använder du: Olika, ofta Head and Shoulders ;)
Vilken parfym använder du: Olika
Vad är du rädd för: Nålar! Som sprutor och piercingnålar
Gillar du att tvätta: Nää men d inget speciellt

Din första:
Operation: Ingen
Första piercingen: Öronen
Första priset: Do not remember
Första sporten du började med: Skidskor tror jag
Första husdjuret: Katt eller kanin :P
Första semestern: Spanien
Första konserten: Gwen Stefani tror jag

Just nu:
Äter du: Naffin'
Dricker du: Naffin'
Ska du: Svara klart ;)
Lyssnar du på: Craig David- 7 Days
Väntar du på: Inget
Tittar du på: Skärmen
Har på du på dig: Svarta jeans, turkos trekvarts tröja och svart tröja över

Din framtid:
Barn: Ja deklart
Giftemål: Venne
Karriär: Inom beteendevetenskap hoppas jag!

Har du någonsin:
Kysst en främling: Maby, maby not ;)
Tappat bort glasögon/linser: Haha jaa, men hittat de se ;)
Rymt hemifrån: Nää
Röntgats: Nope
Gråtit när någon dött: Jaa. Om djur gills :P Känner inga nära som dött

Tror du på:
Gud: Nej
Mirakel: Nej
Aliens: Skulle inte kalla de aliens haha
Magi: Nej
Himlen: Nej
Tomten: Nej
Änglar: Nej

Senaste:
Film du hyrde: Nån tråkig svennefilm i våras tror jag med Jonis. Eller The Gay Movie med Nicole, Sara och Ida haha
Film du köpt: Anaconda, Blood in blood out, Rat Race och Soul Plane. Köpte alla samtidigt ;)
Låten du lyssnade på: Keep on moving- 5ive (lyssnar nu)
Låten du hade på hjärnan: Kommer inte ihåg, med det är bra, annars kommer den tillbaks!
Personen du ringde: Patricia
Program du tittade på: One Tree Hill
Personen du tänkte på: Nicole :)

Favorit:
Mat: Sushi!
Låt: Har sååå många
Sak att göra: Lata mig och äta!
Dryck: Vimto!
Bil: Ingen :P

Har du nånsin:
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Nope!

Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig :D 
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte.. Inte så många om det nu hänt. Bara överkänsliga idioter isf haha
Personer från grundskolan du har kontakt med: Går fotfarande
Ärr du har på kroppen: T.ex axlarna, hakan

Senaste:
Tidning du läste: Vecko Revyn
Personen du fick mail av: Facebook haha
Personen du fick brev av: Mammas kompis bror. Men det kanske inte var till mig? xD Isf min moster
Personen du fick sms av: Johan
Saken du köpte: Kexchoklaad :D (♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!!!!!)

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Varit med Tiffany och Patricia
Var det kul: Jaa :) Jätte trevligt
Hur tidigt stiger du upp: 06:30 på skoldagar (vaknar iaf då :P) och ca 13:00 på helger och lov
Gillar du att slåss: Nää, bara kittlas! :D
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Hahaha japp! Är du?
Var har du ont: Ryggen och foten
Använder du hårspray: Nää
Kan du stå på händer: Jaa om jag har en vägg bakom mig haha. Eller om jag är i vattnet :P

Favorit:
Håkan Hellström eller The Ark: Vet inte vilka det är. Eller jo Håkan men inte "The Ark". Halåå...
Salt eller socker: Saalt OCH socker!
Gillar du ketchup: Yeeesssss
Är du glad nu: Aa :)
Var du glad igår: Jaap
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa
Stockholm är: Begränsat
Kan du sjunga: Vissa tycket det. Mamma tycker inte det haha. Själv är jag inte säker
Mer värt än guld: Familj o Vänner. Och mycket annat
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land jag helst vill besöka: USA, Marocko, Spanien
Sparar till: Inget :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0