Det har rätt till att kallas för väder!

Hej! Jag lever fortfarande!

Har varit i skolan hela dagen och hemma med Johan och var för inte så länge sen och lämnade honom vid tunnelbanan. Vilket snöoväder! Eller oväder kan man ju inte kalla det. Det är ju fortfarande ett väder, borde ta bort O:et annars är det att man säger inte-väder. Taskigt mot snön tycker jag :P Det är ju fortfarande ett väder som sagt :P Aja, jag är dålig på att förklara mig själv! Hursomhelst så får vi vinter helt på nytt! Kommer aldrig ta slut känns det som. Ni kommer säkert få höra mycket om mitt gnäll att jag vill ha sommar runt februari-april haha!

Just nu göra jag ingenting dock. Är ganska trött men jag lovade mamma att diska upp åtminstone en del att den överflödiga disk vi har.

Imrogon blir en jobbig och omotiverad dag. Som alla andra den här terminen hittills. Har aldrig varit såhär skoltrött i mitt liv. Jaja, bara några månader kvar i skithålet! Skööönt!

Men tills nästa gång- TOODLES!

Sommar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0