Dawson's Creek.

Nu äter jag fjärilspasta med köttfärs och laddar ner massa låtar.
Känner mig på hugget nu! Inte ett dugg trött och så har jag till och med borstat ut håret. Det var inte smärtfritt direkt och det gick inte särskilt fort men då är man klar med det. Veckans mål typ haha! "Borsta ut dreadlocksen i hårbotten".  HAHA!

Nu har jag glömt vad jag skulle säga.. Hm.. Aja.
Ville visa en låt som jag inte hört på väldigt länge som var theme song på ett program som heter Dawson's Creek som jag såg nu runt 04.00 på morgonen på 4an.







Känner igen programmet sen innan jag såg det idag/imorse/inatt (?) men kommer inte ihåg att jag har sett det. Men låten kommer jag däremot ihåg och gillar ;)
Säkert bara för att den är gammal, som sagt- jag gillar ju gamla saker ;) (låtar, bilder, minnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0