28/01-10

Hej gullungar!
Sitter här igen men är hemma ensam den här gången. Det känns som om det var en oändlighet sen! Skönt faktiskt. Som att ha en egen lägenhet utan att betala alla räkningar haha! Synd att det bara varar i några timmar. Men vill inte vara ensam alldeles för länge heller, så det är lunch!

Idag hade jag en vanlig slitsam skoldag. Ganska sen på morgonen dock, men äh! Det är inget ovanligt, men måste sluta med det...
HURsomhelst! Efter skolan lalla jag och Nicole runt i stan och träffade några brudar, det var trevligt, och så hände lite saker och vi gick runt i kylan och i några affärer och så innan vi mötte upp Astrid i Medis och begick oss mot Södra Latins öppet hus. Det såg ganska mysigt ut där tycker jag, men inget för mig tror jag.

Nu måste jag hursomhelst diska innan min höggravida lilla mamma kommer hem så att hon blir nöjd och glad!

Har inte haft dagens låt på ett tag, jag vet, men fan! Mina idéer är slut :P

Får komma på en låt nu helt enkelt och får försöka komma tillbaka med en eller flera bra låtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0