VARNING: Långt inlägg!

Uschpusch vad trött jag är!
Har varit med Johan sen jag slutade skolan. Eller asså jag var på stan först för att prova en likadan bh som jag har hemma fast i större storlek (som passade mycket bättre!) och sedan mötte jag upp Johan. Var lite småtjurig för att det blev sånt missförstånd innan vi skulle träffa och för att det tog sån tid pga det men för övrigt hade jag en EXTRA underbar dag idag.

Skolan gick också bra idag. Kom bara 20 minuter sent till första lektionen (pga all trafik i SL) och så jag har klarat mig igenom heeela dagen, och utan sura miner den här gången haha!

Imorgon får vi se om jag är lika glad, hoppas det, inte långt kvar tills lov också!

Ska bli så mysigt att kunna åka ut till landet med Johan under en helg och bara ta det lugnt där. Så länge sen jag var där och jag har saknat det. Har tjatat i flera månader nu hur mycket jag saknar min gulliga Curry Mcflurry!

Hursomhelst så ska jag sova nu!
Vet inte hur det kommer bli med uppdateringen efter det här för efter skolan ska jag och mamma på middag till min syster och sen när jag kommer hem så ska jag lägga mig tidigt för jag ska vara i tekniska högskolan kl 06.00 (vid min skola) för att åka skidor!!!!!!! WOOHOO vad kul det ska bli!

Kommer ihåg för två år sen när jag åkte med Alexandra och Linus med skolan. Hade verkligen hur kul som helst!

Nu blev det ett ganska långt inlägg så jag förväntar mig inte att ni läser allt haha.

Go'natt!

  

Lilla ÄLSKLINGEN ♥


PS: Fyller 15 ½ idag!!! :D Halvt grattis till mig!! Mahahah. Fick 3 havrebollar av gullJohan bara för det hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0