Valentine's Day

Ojsan! Inte mycket uppdatering. Men nu är jag här!
Sov över hos min underbara storesyster från torsdag till fredag sen igår var jag i skolan sen mötte jag upp Johan och åkte hem. Runt halv 7 åkte vi låååååååångt in i skoogen haha mot Täby, Arvinge och hem till Karro i hennes lilla stuga med några trevliga folk. Tog en och en halv timme att gå från busshållplatsen till hennes stuga. Det visste vi inte, för annars skulle vi aldrig gått -.-
Men efter en trevlig kväll så känner jag mig trygg över att vara tillbaks i civilisationen!

Ska äta och duscha sen ska jag in till Kista med mamma och hennes kompisar och efter det så ska ajg och Johan på bio och kolla på nya filmen Valentines Day!

Ska nog bli kul ;)



En MASSA kändisar med;

Jessica Alba, Jessica Biel, Bradley Cooper, Ashton Kutcher, Julia Roberts, Jamie Foxx, Anne Hathaway, Shirley MacLaine, Hector Elizondo, Jennifer Garner, Patrick Dempsey, Eric Dane, Emma Roberts, Taylor Swift, Taylor Lautner, Queen Latifah, Topher Grace, Carter Jenkins, George Lopez


NU: ÄTA NUDLAR!

Update 14:49-
OMG vad gott med nudlar!! :D Tror jag svimmar. Nudelkick moahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0