BB idag!

God morgon!
Nu har jag vaknat, är fortfarande lite trött men känner inte för att sova bort hela dagen som jag brukar hehe. Vaknar ändå nästan varje timme för nån konstig anledning, har pågått i flera veckor nu. Men man har väl sina perioder I guess ;)

Så många gratulationer jag har fått av alla nu också! För bäbisen som kom igår, min lillebror :)
Har nyss pratat med mammas kille och efter att han har städat klar hemma i Bromma så kommer han och hämtar upp mig med några av hans barn (haha man undrar ju hur det låter i andras öron. "Några av hans barn" haha. Han har 6 faktiskt, eller nej, nu 7! Och nu har jag 6 egna syskon!) och kör oss till BB för att hälsa på vår nykomna lillebror!
Ska ta en massa kort (om min kamera inte bestämmer sig för att ge upp, som den i vissa fall gör) så kan jag lägga upp de här!

(mina andra fiiinfina syskon!)
   

Nu ska jag försöka få i mig lite mat, är inte så hungrig men jaa, ta en dusch och hjälpa mamma med några saker hemma som hon bad mig göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0