Skridskor!

Hej hej! (Ena handen har somnat, så det hackar upp sig o trycker flera gånger på samma tangent samtidigt som jag inte har känsel och som det kittlas/sticks haha)


Har haft en jätte bra dag idag faktiskt. Hade nationella, det gick bra tror jag! Efter skolan mötte jag upp Kidah och vi åkte skridskor i Kungsan. LÄÄÄÄNGE sen! Och det var riktigt kul hihi. Sen följde Johan med mig hem och gick lite innan 22.00. Trevlig dag!

Har ganska mycket i skolan nu. Fast allt ska typ lämnas in tills imorn, sen är det inte lika mycket. Hinner inte göra allt. T.ex NO:n. Men har gjort lite av den. Nu måste jag sova för jag har vart trött hela dagen och har inte sovit så mycket på sistone för nu när jag är på så bra humör så vill ja ha kvar humöret och därför vara vaken. Då sover jag inte så mycket :P

PS: 4 månader kvar tills sommarlov!!!

Men godnatt nu ändå!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0