Romme imorgon!

Vad sent det alltid ska bli!!
Har haft en jätte trevlig dag hos min syster och hennes mamma med min mamma också, det blev så sent att vi tog taxi hem haha. Hemma nu och har packat allt som behövs för Romme-resan imorgon. Allt som MÅSTE göras nu är att ta en snabb, clean dusch och sova sova sova sova sova. Blir väl inte så mycket eftersom att jag ska upp om 6 timmar?? Herregud.
Går upp 04:30 och går hemifrån seenast 05:05. Snacka om stress, jag som alltid missar bussar, tåg, allt. Kan aldrig komma i tid haha.

Men nu ska jag dricka upp chailatten och sen ska att gå fort så att jag kan få nån sömn, har varit trött hela dagen så jag hoppas på att somna fort.

Puss, puss och bye bye!


(Nelly feat. Fergie- PARTY PEOPLE)

 

TAGG-GAD! Wooh!

Haha lite flummigt inlägg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0