Nattinlägg- Sur

Hej på er. Blir väl ett nattinlägg nu.
Är lite off just nu. På dåligt humör för massa saker som är ganska obetydliga men när det blir mycket som man är sur över så blir det att man blir helt enkelt... sur.
Har ingen som helst lust att bli på bra humör heller. Alla ska alltid försöka få mig på bra humör eller bli sur för att jag inte är på bra humör. LÅT MIG VARA PÅ DET HUMÖR JAG VILL!
Orkar inte bry mig om nåt och jag känner att den här kommande veckan kommer suuuuga.

Kan jag bara få bli lämnad ifred och vara hemma ensam utan att gör nåt speciellt i en vecka utan nåt tjat, några planeringar, några tider eller deadlines man måste passa. BARA VARA ENSAM HEMMA I EN VECKA!

Men för att sluta lite posetivt så ska jag äta fruktsallad nu. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0