Min lillebror!

Hej igen!
Nu har jag nyss laddat upp bilderna på min lillebror på Facebook och måste faan äta nu!!!
Känner hur det svider i min magsäck. Mamma är kvar på BB och vet inte riktigt när hon kommer hem.

Var ju där igår och träffade både mamma och min nya lillebror. Förstår inte varför folk säger att nyfödda kan vara söta... Han är ful MEN ändå jäääääätte söt! Kanske låter lite konstigt, men så är det haha. Och jag vet att han kommer bli mycket sötare när han bild äldre.

Igår när jag kom hem så kom Johan strax efter och vi mös och kollade på KARLSON PÅ TAKET! Woo!
Så länge sen, så jävla rolig film haha.

Tror han kommer hit lite senare också :) Så jag slipper vara hemma ensam.

Går tyvärr inte att ladda upp bilderna här :S
Lägger upp de när systemet funkar igen ;)
Nu måste jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0