Mamma efter skolan!

Shoooozzz!
Nu är jag hemma. Den här dagen gick segare än igår. Trodde den här veckan skulle gå fort, men icke! Det verkar bara som att helger vill gå fort ;)
Efter skolan mötte jag upp mamma och vi gick till PK huset och åt sushi och gick förbi Gina Tricot och köpte lite saker till mig ^^
Kan nog lägga upp de sen på bild här ;)
När vi var klara där så åkte jag till Fridhemsplan och väntade på Sara där och så var hon snäll nog och förljde med mig till JENSEN Västras öppet hus. Vi var inte där länge, men jag var ändå ganska nöjd med stället. Inte alldeles för långt för mig att åka, inte för nära heller hehe (vill inte ha typ 5 minuter till skolan, för nån konstig anledning), det verkade som helt okey folk där och jag gillade schemat och sånt där också.

Nu är jag hemma och har suttit en snabbis framför dator och ska nu börja plugga på mitt SO prov jag har imorgon men är ganska säker på det mesta!

Sen ska jag börja på mitt Religionprojekt som ajg aldrig började på igår haha.



Jag och mamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0