Lycklig

Vad sent det blev nu!
Mamma har nyss gått och lagt sig, hon har hjälpt mig förbereda Johans Alla Hjärtansdagpresent :) En vecka kvar!
Måste fixa nåt åt mamma nu bara ;)

För övrigt har jag haft en lugn dag. Den har inte varit särskilt lång eftersom att jag sov till ganska sent på dagen. Var hemma hos Johan idag och gjorde inte nåt speciellt, tog det bara lugnt.

Jag känner mig väldigt lycklig och nöjd med mitt liv just nu. Har inte tänkt så mycket på det innan men kom på att jag har INGA som helst problem för tillfället. Jag är väldigt skoltrött men med tanke på att det är lov snart och ganska många lediga dagar den här terminen och bara 4 månader kvar till sommarlov så borde jag kunna klara det!

 

Ska snart lägga mig, även om jag inte är så trött men jag har en lång skoldag imorn och är lite vimsig i huvudet av någon konstig anledning haha! Hade bara tänkt fixa lite bilder som jag ska scanna in till datan sen.

 

Mamma (gammal bild)



Lyssnar på den här fina låten just nu också. Ryser varje gång jag hör den!
Alexandras mamma som spelar by the way ;)


GODNATT NU! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0