Lång dag

Heeeeeeej!
Ouf! Låång dag idag. Gillar inte skolan längre säger jag bara. Men men, det kunde vart värre! Slutade halv 5 idag och innan jag åkte hem så hjälpte jag mamma att handla så nu blir det kött, klyft potatis och beanesås (eller hur det nu stavas hihi) till middag. GOTT!

Kvällens planer är inte så specifika; Äta, duscha, kaaaanske städa rummet och börja på min art essay. Hmm... Jag har en känsla att jag inte kommer börja på min Art hehe. Men jag måste!

Är ganska trött och har inte sovit mycket på senaste tiden så jag måste lägga mig tidigt idag och vila ut.

PS: Blir så irriterad när Facebook inte vill funka! Funkar aaaaaldrig nu för tiden ju! Allt man får som svar är liksom "Sidan kan inte visas".



Jah! Fick upp en bild. Där har ni en, varsågoda ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Naaaw va sötaa :D fett fin bild på eeer!<3

2010-02-15 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0