Kollar på balklänningar.

Sitter och chattar med min korkade lilla pojkvän som är så seg, så seg haha.
Har verkligen latat mig heeela dagen, har inte fått nåt plugg gjort (såklart haha). Istället har jag kollat runt på nätet efter några balklänningar. Hittar inte så mycket. Och det är ganska långt kvar tills balen (början av juni skulle jag tro), med det gäller att vara ute i tid om man t.ex beställer från internet och det inte passar. Då vill man ju lixom inte att den ska ha kommit på posten någon dag innan balen för att sen behöva skicka tillbaka den om den inte passar.

Men som sagt, har inte hittat nån än. De flesta man ser är så korta, jag vill ha lite längre klänningar, typ till mitten av låren eller precis vid knäna.
Vi får se hur det blir ;)



Tänk er att komma med en sån ;) Mahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0