Johaaan

Hej på er igen!
Hemma sent idag igen. Åkte till Johan efter skolan och hade trevligt. Vi åt, kolla på gamla bilder på honom. Jätte kul haha. Han såg ut som en av Hanson bröderna som sjöng MmmBop. Hahah!
Mormor är på besök från Enköping också men stannar bara till imorgon. Synd att jag inte hann komma hem innan hon somnade idag bara. Hon är ingen natt person som jag, utan morgon person hehe. Det förstår jag inte hur man kan vara. Men borde vara lite skönare I guess :)

Imorgon ska jag sova över hos Sara. Vet inte om det blir nån uppdatering då men jag ska hem efter skolan emellan så jag kommer väl förmodligen ha tid att uppdatera ;)





Hanson

 

Johan


Lite kul va? ;)

 

 (Så får ni dagens låt på köpet ;))

Jag bara ääälskar den låten! Minnen från 1997! :D



Nu ska jag sova, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0